Saturday, February 18, 2012

nak terjun .. argghhh ~

alhamdulillah , lani aku dah selamat sampai di desa a.k.a kolej atau pun hostel lah bagi yg xberapa nak faham. heeee.. k.yang , abah , mak dan anak buah yang bersama-sam menghantar aku balik ke USM untuk memulakan sem 2 . macam kecut je nak mula kan sem dua ni. makin banyak belajar.makin kuat dugaannya. wallahualam ... yang atas tu kira mukadimah je. alkisahnya begini ..sem satu macam2 yang aku pelajari.tentang erti persahabatan,tentang erti kehidupan sebagai mahasiswa dan ada seberapa perkara lagi lah. paling utama ialah masa sem satu..masa nak final exam 1st sem , aku pernah sekali terlewat bangun nak g exam. time tu tinggal 15minit nak start paper.bangun2 terus g toilet cuci muka,cuci gigi,hehe (gosok gigi daa) dan last sekali basuh ketiak. hahahak ! macam xsopan kan ? pegi duk text kat dalam ni.haha.xpelah.aku harap korang tak buat macam apa yang aku dah buat. buat malu je.huhu..dan paper yang aku duduki tu dapat B je. ciput betul lect tu nak bagi markah lebih (padahal study xnak kasi lebih)..huuhuuu.. aku rasa tak tahu nak kata apa, bila result aku sem 1 aku ni xmemberangsangkan. rasa nak terjun pokok taugeh je.opss.hahah.terjun pokok taugeh tu abah aku nyer lawak . :P 
rasa down sangat . tapi apa yang penting , aku kena pikir +ve . yelah mungkin ada orang lebih teruk dari aku kan.. jadi sem 2 ni,aku nak buat lebih baik.xmau main2 sangat. nak serius sikit (time belajar lah,time lain mana mampu nak serius.ahak) . walau bagaimanapun, mak abah memang best . mereka terus memberi dorongan dan kata2 semangat utk buat yg lebih baik untuk masa yang akan datang. I LOVE U , MAK ABAH . kalo xde mereka ni dah lama agaknya aku terjun pokok taugeh. hahah . sedih beb. sob.sob.sob . the end utk waktu2 before nak start sem 2, semua kawan2 a.k.a cousemate seolah2 berikrar untuk buat yang lebih baik utk sem akan datang..semua nak serius,xnak main2 sangat. walauwei...huhu. anyway , gudluck guys !

::: akhir kata , aku jugak ucapkan gudluck dalam apa yg korang buat. ,semoga berjaya di dunia&akhirat .  

No comments:

Post a Comment